چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

سلام دوست عزيز من کا مبيز هستم مدير وبلاک ستاره سهيل/ يک سال هم تمام شود ما هنوز در انتظار مولايمان اقا امام زمان هستم دوست عزيزم/ اگه توي مدت اگه پيامي زدم شما ازدست ناراحت شديد و يا عکس گذاشتم که باعث نارحتي شما شد به حرمت اقا امام زما ن خواهشمندم حلام کنيد. شايد توي سال جديد حضور نداشتم باشم/ اگه خوبي و بدي ديديد حلام کنيد/ اميدارم توي سال جديد هميشه پيروز و موفق باشيد/ راستي اگه حلام کردي بيا توي و بلام نظر بده و اگه حلام نکردي خوب کناهم انقدر زياد بود که لايق ببخش نبود ( کا مبيز منتظرت هستم توي و بلاکم....)

+ خودمونيم 
فرازي چند از وصيت‌نامه سياسي - الهي بنيانگذار جمهوري‌اسلامي رهبر كبير انقلاب اسلامي و بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران در بخشي از وصيت‌نامه سياسي - الهي خود به‌موضوع مجلس شوراي اسلامي و خصوصيات نمايندگان شايسته مجلس پرداخته‌اند.
امام خميني(ره) چنين مرقوم فرموده‌اند: امام خميني(ره) چنين مرقوم فرموده‌اند:از مهمات امور تعهد وكلاي مجلس شوراي اسلامي است.ما ديديم كه اسلام و كشور ايران چه صدمات بسيار غم‌انگيزي از مجلس شوراي غيرصالح و منحرف،از بعد از مشروطه تا عصر رژيم جنايتكار پهلوي و از هر زمان بدتر و خطرناك‌تر در اين رژيم تحميلي فاسد خورد و چه مصيبت‌ها و خسارت‌هاي جانفرسا از اين‌جنايتكاران بي‌ارزش و نوكرمآب به كشور و ملت وارد شد.در اين پنجاه سال يك اكثريت قلابي منحرف در مقابل يك اقليت مظلوم موجب شد كه هر چه انگلستان و شوروي و اخيرا آمريكا خواستند با دست همين منحرفان از خدا بي‌خبر انجام‌دهند و كشور را به تباهي و نيستي كشانند.
اكنون كه با عنايت پروردگار و همت ملت عظيم‌الشان سرنوشت كشور به دست مردم افتاد و وكلاء از خود مردم و با انتخاب خودشان بدون دخالت دولت و خان‌هاي ولايات به مجلس شوراي اسلامي راه يافتند،اميد است كه با تعهد آنان به اسلام و مصالح كشور جلوگيري از هر انحراف بشود. وصيت اينجانب به ملت در حال و آتيه آن است كه با اراده مصمم خود و تعهد خود به اسلام و مصالح كشور در هر دوره از انتخابات وكلاي داراي تعهد به اسلام و جمهوري اسلامي كه غالبا بين متوسطين جامعه و محرومين مي‌باشند و غيرمنحرف به سوي غرب يا شرق و بدون گرايش به مكتب‌هاي انحرافي و اشخاص تحصيلكرده و مطلع بر مسائل روز و سياست‌هاي اسلامي به مجلس بفرستند. از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در اين عصر و عصرهاي آينده مي‌خواهم كه اگر خداي نخواسته عناصر منحرفي با دسيسه و بازي سياسي وكالت خود را به مردم تحميل نمودند،مجلس اعتبارنامه آنان را ردكنند و نگذارند حتي يك عنصر خرابكار وابسته به مجلس راه يابد.وحضور همگاني مردم در پاي صندوق‌هاي راي و دقت آنان در انتخاب نمايندگاني صالح و با تقوا و معتقد به نظام و ولايت فقيه، راهكاري براي پاسداري ارزش‌ها و بقاي حكومت ديني است. مردم بايد در اين امتحان‌هاي بزرگ الهي، براي ماندگاري دين و نظام، پا به عرصه دفع خائن و انتخاب خادم درستكار بگذارند و در اين ميدان، رضاي خداوند را بر رضاي خويشتن مقدم دارند؛ تا همچنان ضامن ترويج فرهنگ اسلام عزيز و نفي سلطه جهانخواران و مستكبران شوند! از اين رو امام بزرگوارمان در پايان عمر شريف خود فرمودند: «من در ايام آخر عمر با اميدواري كامل و سرافرازي از نبوغ شما به سوي دار رحمت حق كوچ مي‌كنم. سرفرازي و مباهات آنگاه به حد كمال خواهد رسيد كه در ا نتخابات مجلس شوراي اسلامي، چون انتخابات رياست جمهوري، كمال رشد انساني - اسلامي خودتان را نشان دهيد. شما اي ملت عزيز كه براي خدا و جلب رضاي او به پا خاستيد و با تأييد و توفيق ذات مقدسش به پيروزي معجزه آسا رسيديد، اكنون نيز در اين مرحله كه مقام امتحان است، كوشش كنيد كه مصالح اسلام و كشور اسلامي را فداي منافع شخصي يا گروهي نكنيد. من انتظار دارم كه وحدت كلمه خود را حفظ و در انتخاب وكلاي خود رضاي حق را بر رضاي خود مقدم داريد.» زماني اين رضايت حاصل مي‌شود و همه مرضي خداوند عزيز مي‌گرديم كه معيارهاي انتخاب اصلح را مد نظر قرار دهيم و نماينده‌اي را برگزينيم كه داراي ويژگي‌هاي ذيل باشد، كه امام بزرگوارمان همواره بر آن پاي مي‌فشردند:
1. اشخاصي كه انتخاب مي‌كنيد،‌ سوابق‌شان را مطالعه كنيد... در زمان سابق چه جور بودند، در زمان انقلاب چه جور بودند، از اول انقلاب تا حالا چه جور بودند و سوابق خانوادگي‌شان چه هست، عقايدشان چه هست و مقدار معلوماتشان چه هست.»(1)
2. افرادي را انتخاب كنيد كه متعهد به اسلام شرقي و غربي‌ نباشند، بر صراط مستقيم انسانيت و اسلاميت باشند.»(2)
3. كساني را كه انتخاب مي‌كنيد، ‌بايد مسايل را تشخيص دهند، نه از افرادي باشند كه اگر روس‌ يا امريكا يا قدرت ديگري تشري زد، بترسند؛ بايد بايستند و مقابله كنند.»(3


+ خودتي 

انتخابات‌ مجلس‌ هشتم‌(22)
معيارهاي انتخاب اصلح از ديدگاه امام خميني(ره)


علي شيرازي


حضور همگاني مردم در پاي صندوق‌هاي را‡ي و دقت آنان در انتخاب نمايندگاني صالح و با تقوا و معتقد به نظام و ولايتفقيه، راهکاري براي پاسداري ارزش‌ها و بقاي حکومت ديني است. مردم بايد در اين امتحان‌هاي بزرگ الهي، براي ماندگاري دين و نظام، پا به عرصه دفع خائن و انتخاب خادم درستکار بگذارند و در اين ميدان، رضاي خداوند را بر رضاي خويشتن مقدم دارند؛ تا همچنان ضامن ترويج فرهنگ اسلام عزيز و نفي سلطه جهانخواران و مستکبران شوند! از اين رو امام بزرگوارمان در پايان عمر شريف خود فرمودند: «من در ايام آخر عمر با اميدواري کامل و سرافرازي از نبوغ شما به سوي دار رحمت حق کوچ مي‌کنم. سرفرازي و مباهات آنگاه به حد کمال خواهد رسيد که در ا نتخابات مجلس شوراي اسلامي، چون انتخابات رياست جمهوري، کمال رشد انساني - اسلامي خودتان را نشان دهيد. شما اي ملت عزيز که براي خدا و جلب رضاي او به پا خاستيد و با تأييد و توفيق ذات مقدسش به پيروزي معجزه آسا رسيديد، اکنون نيز در اين مرحله که مقام امتحان است، کوشش کنيد که مصالح اسلام و کشور اسلامي را فداي منافع شخصي يا گروهي نکنيد. من انتظار دارم که وحدت کلمه خود را حفظ و در انتخاب وکلاي خود رضاي حق را بر رضاي خود مقدم داريد.» زماني اين رضايت حاصل مي‌شود و همه مرضي خداوند عزيز مي‌گرديم که معيارهاي انتخاب اصلح را مد نظر قرار دهيم و نماينده‌اي را برگزينيم که داراي ويژگي‌هاي ذيل باشد، که امام بزرگوارمان همواره بر آن پاي مي‌فشردند:


1. «اشخاصي که انتخاب مي‌کنيد،‌ سوابق‌شان را مطالعه کنيد... در زمان سابق چه جور بودند، در زمان انقلاب چه جور بودند، از اول انقلاب تا حالا چه جور بودند و سوابق خانوادگي‌شان چه هست، عقايدشان چه هست و مقدار معلوماتشان چه هست.»(1)


2. «افرادي را انتخاب کنيد که متعهد به اسلام شرقي و غربي‌ نباشند، بر صراط مستقيم انسانيت و اسلاميت باشند.»(2)


3. «کساني را که انتخاب مي‌کنيد، ‌بايد مسايل را تشخيص دهند، نه از افرادي باشند که اگر روس‌ يا امريکا يا قدرت ديگري تشري زد، بترسند؛ بايد بايستند و مقابله کنند.»(3)


4. مردم شجاع ايران با دقت تمام به نمايندگاني راي دهند که... طعم تلخ فقر را چشيده باشند و در قول و عمل مدافع اسلام پا برهنگان زمين... و مدافع اسلام ناب محمدي (ص) باشند.»(4)


5. «بايد اشخاص امين و صادق در مجلس شورا بروند که مقررات شما را بر طبق خواسته‌هاي خداي متعال پياده کنند.»(5)


6. «سرنوشت اسلام و کشور خود را به دست کساني دهيد که به اسلام و جمهوري اسلامي و قانون اساسي معتقد و نسبت به احکام نوراني الهي متعهد باشند و منفعت خود را بر مصلحت کشور مقدم ندارند.»


7. «انتخاب اصلح براي مسلمين، يعني انتخاب فردي که تعهد به اسلام و حيثيت آن داشته باشد، و همه چيز را بفهمد و چون در مجلس، اسلام تنها کافي نيست، بلکه بايد مسلماني باشد که احتياجات مملکت را بشناسد و سياست را بفهمد و مطلع به مصالح و مفاسد کشور باشد و ممکن است به شما و گروه شما هم مربوط نباشد، که اگر اصلح را انتخاب کرديد، کاري اسلامي مي‌کنيد و اين محکي است براي خودتان که تشخيص بدهيد انتخاب براي اسلام است يا براي صلاح خوتان.»(7)


اگر انتخاب، براي اسلام باشد، در اين صورت، رضايت حق را بر رضاي خويش مقدم داشته‌ايم و سعادت دو سرا و کمال خود را تدارک ديده‌ايم؛ و حافظ و نگهبان جمهوري اسلامي ايران گشته‌ايم. منبع



پي نوشت ها


1.صحيفه نور، ج 9،‌ ص 177


2. همان، ج 11، ص 284


3. همان، ج 18، ص 198


4. همان، ج 4، ص 194


5. همان،‌ ج 5، ص 253


6. همان،‌ج11، ص 269


7. همان، ج 18، ص 152


ادامه داردهمان،‌ج11، ص269


7. همان، ج 18، ص152



+ خودم 

معرفي و انتخاب اصلح، ضامن بقاي نظام و اسلام

آيت‌‌الله مصباح يزدي، به لزوم تمرين براي عدم راه‌يابي هواهاي نفساني در کارهاي خدايي اشاره و تأکيد کرد: مهم انتخاب اصلح با در نظر گرفتن مصلحت نظام و اسلام است، حتي اگر با آن فرد اختلاف نظر داشته باشيم يا وي در گروه و حزب ما نباشد

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني مركز آثار آيت‌الله مصباح يزدي، رئيس مؤسسه آموزشي و پ‍ژوهشي امام خميني(ره) در ديدار با جمعي از مردم اصفهان كه در تاريخ 26 دي‌ماه در اين مؤسسه برگزار شد، ضمن شکرگزاري از نعمت رهبري در اين عصر، تأكيد كرد: بعد از رحلت حضرت امام، با عنايت خداي متعال، کسي به جاي امام، زمام رهبري امت را به دست گرفت که شبيه‌ترين فرد به ايشان بود و ما افتخار مي‌‌کنيم که خدمت‎گزار اين وجود با برکت باشيم.
آيت‌الله مصباح يزدي گفت: در زمانه‌اي زندگي مي‌‌کنيم که به برکت رهنمود‌هاي امام راحل و حمايت‌هاي مردم باوفاي اين کشور، نظامي برقرار شده که در طول تاريخ براي آن نظيري نيست.
رييس مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) با اشاره به سوابق مردم اصفهان در مبارزات انقلابي در حکومت قاجاريه و جريان مشروطيت و در هجرت علماي اصفهان به قم، به نقش برجسته مردمان اين شهر در طول دفاع مقدس در مقايسه با ساير شهرها نيز اشاره کرد و بيان داشت: از شهري که شهدايي مثل شهيد ميثمي و رداني‌پور‌ دارد، انتظار مي‌رود که پس از انقلاب و دوران دفاع مقدس نيز در حفظ دستاوردهاي آن‌ها پيشگام باشد.
ايشان با اشاره به انحلال حزب جمهوري اسلامي به امر امام، و موضع‌گيري‌هاي پرسش‌برانگيز جامعه روحانيت مبارز در سال‌هاي اخير، به طرح اين پرسش که چرا جبهه پايداري تشکيل شد پرداخت و افزود: کساني که سوابق شناخته‌شده‌اي در مبارزات داشتند، براي انتخابات مجلس از ناحيه 2گروه احساس خطر کردند: نخست، از سوي حاميان فتنه و کساني که ضد فتنه نبودند، و دوم، از سوي نفوذ گروها‌ه‌هاي انحرافي منسوب به دولت. بنابراين، تصميم گرفتند که در مقابل گروه‌هاي منسوب به فتنه و حاميان آن و نيز براي جلوگيري از سوء استفاده جريان انحرافي از سابقه کساني که براي انتخابات رياست جمهوري تلاش کرده بودند، جبهه پايداري را تشکيل دهند و از مصادره آراي مردم توسط اين دو گروه جلوگيري کنند.
آيت‌الله مصباح يزدي، اطاعت مطلق از مقام معظم رهبري، و در سايه معظم‌له مخالفت با فتنه‌گران و حاميان فتنه و مبارزه با جريان انحرافي را از اهدف شکل‌گيري جبهه پايداري برشمرد و اذعان داشت: ما به عنوان کارشناس ديني وظيفه خود مي‌دانيم که اصلح و کسي را که رأي دادن به او حجت‌ شرعي دارد معرفي کنيم.
عضو مجلس خبرگان رهبري تنها اطاعت مطلق از ولايت فقيه را صحيح دانست و بيان کرد: ما يک امر داريم که اطاعتش براي همه و حتي براي ساير مراجع واجب است و آن امر مقام معظم رهبري است.
آيت‌‌الله مصباح يزدي، به لزوم تمرين براي عدم راه‌يابي هواهاي نفساني در کارهاي خدايي اشاره و تأکيد کرد: مهم انتخاب اصلح با در نظر گرفتن مصلحت نظام و اسلام است، حتي اگر با آن فرد اختلاف نظر داشته باشيم يا وي در گروه و حزب ما نباشد.
وي، وسوسه‌هاي شيطان و عدم اخلاص را آفت کارهايي با نيت خدايي برشمرد و گفت: راه رهايي از آفات شيطاني که به‌گونه‌اي خزنده، نرم و بي‌رنگ کارهايمان را فاسد مي‌کند، توسل به اهل‌بيت عليهم‌السلام و به ويژه به حضرت سيدالشهدا‌ عليه‌السلام است.
استاد اخلاق حوزه علميه قم، با اشاره به بيداري هوس‌هاي خفته در دل برخي و زمينه ظهور و بروز يافتن آن‌ها در انجام کارهايي که حتي دشمنان و کفار هم از انجام آن عاجزند، تصريح کرد: اين خطر در کمين همه نشسته است، و آنچه ما را از اسارت در دام شيطان باز مي‌دارد، و ضامن بقاي اسلام و نظام اسلامي است، زندگي توأم با عشق به اهل‌بيت عليهم السلام و شور حسيني، توسل به وجود حضرت ولي‌عصر (عج)، زيارت عاشورا و اطعام براي سيدالشهداء است.


+ سحر 
خيلي خوب بود
پاسخ

ممنون از نظرت.به اميد روزي كه ريشه ي اين نامردها از رو زمين برداشته بشه
خدا نابودشون کنه