آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ خودمونيم 
فرازي چند از وصيت‌نامه سياسي - الهي بنيانگذار جمهوري‌اسلامي رهبر كبير انقلاب اسلامي و بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران در بخشي از وصيت‌نامه سياسي - الهي خود به‌موضوع مجلس شوراي اسلامي و خصوصيات نمايندگان شايسته مجلس پرداخته‌اند.
امام خميني(ره) چنين مرقوم فرموده‌اند: امام خميني(ره) چنين مرقوم فرموده‌اند:از مهمات امور تعهد وكلاي مجلس شوراي اسلامي است.ما ديديم كه اسلام و كشور ايران چه صدمات بسيار غم‌انگيزي از مجلس شوراي غيرصالح و منحرف،از بعد از مشروطه تا عصر رژيم جنايتكار پهلوي و از هر زمان بدتر و خطرناك‌تر در اين رژيم تحميلي فاسد خورد و چه مصيبت‌ها و خسارت‌هاي جانفرسا از اين‌جنايتكاران بي‌ارزش و نوكرمآب به كشور و ملت وارد شد.در اين پنجاه سال يك اكثريت قلابي منحرف در مقابل يك اقليت مظلوم موجب شد كه هر چه انگلستان و شوروي و اخيرا آمريكا خواستند با دست همين منحرفان از خدا بي‌خبر انجام‌دهند و كشور را به تباهي و نيستي كشانند.
اكنون كه با عنايت پروردگار و همت ملت عظيم‌الشان سرنوشت كشور به دست مردم افتاد و وكلاء از خود مردم و با انتخاب خودشان بدون دخالت دولت و خان‌هاي ولايات به مجلس شوراي اسلامي راه يافتند،اميد است كه با تعهد آنان به اسلام و مصالح كشور جلوگيري از هر انحراف بشود. وصيت اينجانب به ملت در حال و آتيه آن است كه با اراده مصمم خود و تعهد خود به اسلام و مصالح كشور در هر دوره از انتخابات وكلاي داراي تعهد به اسلام و جمهوري اسلامي كه غالبا بين متوسطين جامعه و محرومين مي‌باشند و غيرمنحرف به سوي غرب يا شرق و بدون گرايش به مكتب‌هاي انحرافي و اشخاص تحصيلكرده و مطلع بر مسائل روز و سياست‌هاي اسلامي به مجلس بفرستند. از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در اين عصر و عصرهاي آينده مي‌خواهم كه اگر خداي نخواسته عناصر منحرفي با دسيسه و بازي سياسي وكالت خود را به مردم تحميل نمودند،مجلس اعتبارنامه آنان را ردكنند و نگذارند حتي يك عنصر خرابكار وابسته به مجلس راه يابد.وحضور همگاني مردم در پاي صندوق‌هاي راي و دقت آنان در انتخاب نمايندگاني صالح و با تقوا و معتقد به نظام و ولايت فقيه، راهكاري براي پاسداري ارزش‌ها و بقاي حكومت ديني است. مردم بايد در اين امتحان‌هاي بزرگ الهي، براي ماندگاري دين و نظام، پا به عرصه دفع خائن و انتخاب خادم درستكار بگذارند و در اين ميدان، رضاي خداوند را بر رضاي خويشتن مقدم دارند؛ تا همچنان ضامن ترويج فرهنگ اسلام عزيز و نفي سلطه جهانخواران و مستكبران شوند! از اين رو امام بزرگوارمان در پايان عمر شريف خود فرمودند: «من در ايام آخر عمر با اميدواري كامل و سرافرازي از نبوغ شما به سوي دار رحمت حق كوچ مي‌كنم. سرفرازي و مباهات آنگاه به حد كمال خواهد رسيد كه در ا نتخابات مجلس شوراي اسلامي، چون انتخابات رياست جمهوري، كمال رشد انساني - اسلامي خودتان را نشان دهيد. شما اي ملت عزيز كه براي خدا و جلب رضاي او به پا خاستيد و با تأييد و توفيق ذات مقدسش به پيروزي معجزه آسا رسيديد، اكنون نيز در اين مرحله كه مقام امتحان است، كوشش كنيد كه مصالح اسلام و كشور اسلامي را فداي منافع شخصي يا گروهي نكنيد. من انتظار دارم كه وحدت كلمه خود را حفظ و در انتخاب وكلاي خود رضاي حق را بر رضاي خود مقدم داريد.» زماني اين رضايت حاصل مي‌شود و همه مرضي خداوند عزيز مي‌گرديم كه معيارهاي انتخاب اصلح را مد نظر قرار دهيم و نماينده‌اي را برگزينيم كه داراي ويژگي‌هاي ذيل باشد، كه امام بزرگوارمان همواره بر آن پاي مي‌فشردند:
1. اشخاصي كه انتخاب مي‌كنيد،‌ سوابق‌شان را مطالعه كنيد... در زمان سابق چه جور بودند، در زمان انقلاب چه جور بودند، از اول انقلاب تا حالا چه جور بودند و سوابق خانوادگي‌شان چه هست، عقايدشان چه هست و مقدار معلوماتشان چه هست.»(1)
2. افرادي را انتخاب كنيد كه متعهد به اسلام شرقي و غربي‌ نباشند، بر صراط مستقيم انسانيت و اسلاميت باشند.»(2)
3. كساني را كه انتخاب مي‌كنيد، ‌بايد مسايل را تشخيص دهند، نه از افرادي باشند كه اگر روس‌ يا امريكا يا قدرت ديگري تشري زد، بترسند؛ بايد بايستند و مقابله كنند.»(3