سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صدای من(بسیج دانشجویی دانشکده نفت آبادان)
 

 این قصه سر  دراز دارد ...

 

این ایام با پیگیری کم وکیف های   مذاکرات لوزان  شاید تحلیل درست و حسابی را نتوان ارائه نمود  جز  نفاق و تزویر در چهره مسئولان آمریکایی که انگار  فریب  و حیله  در خونشان پیله کرده است نمی دانم سخنشان را  از برداشتن تحریم باور کنیم یا دست به ماشه بودن برای شلیک تحریم  های ناعادلانه را... هیچ کس منکر نمی شود که برداشتن تحریم، تاحدودی تسریع کننده  رونق اقتصادی کشور است البته تسریع کنند ه ای که اگر در راستای تولید داخل باشد، می تواند  تاثیر گذار باشد ، همچون کاتالیزوری که برای عمل نمودن نیاز به واکنش اولیه  می باشد ، اما ای کاش یک تجربه ،  اما ای کاش مکر و حیله شان در پروتکل های الحاقی در دوره  های پیشین یادمان نبود که چگونه   با 2 مرحله ای کردن مذاکرات و بدقولی در قبال وظایفشان، خنده های روباه گونه نثارمان کردند. تنظیمی تفسیر پذیر از توافق، حاکی  از فکر های روباه پسند طرف مقابل می باشد که بتوانند داعی تفسیر مورد نظر خو د باشند و نسخه برداشتن تحریم را آنچنان پیچیدند که  عملکردشان به کنار !!! صحبت  ها و بندبند های موجود  در بیانیه را که بنگریم ، تازه کلاهمان را  دوباره باید محکم نگه داریم که مبادا  قطعنامه ای ساده  ،  تحریم هارا دوباره به حالت اولیه برساند ؛ آن هم تحریم های  مربوط به هسته ای را !!! از این نیز بگذریم ، اما از دولت انتظار می رود جزئیات  مذاکرات را در اختیار متخصصان قرار دهد ، که راه های تفسیر ناپذیری جزئیات را تبیین نمایند که مبادا طرف مقابل ، فکر برداشتن لقمه بزرگتر از دهانش را کرده باشد.  به امید روزیکه ملت ایران یگپارچه مقابل ظلم بایستد و حق را به کرسی بنشاند.

 

نوچه ی هیزم کش   …

فتنه انگیزی عربستان سعودی برای پیشبرد اهداف شوم آمریکا و صهیونیست ، داستان جدیدی نیست ؛ محدود کردن شیعیان ،حکم اعدام شیخ نمر وافزایش چندین برابری صادرات نفت و حمله به یمن، تنها بخشی از کثافت کاری سعودی هاست، اما چندی پیش خبری مبنی بر عمل ننگین و زشت تجاوز 2 نفر از پلیسان سعودی به 2 نوجوان پخش شد،که فارغ از جنبه سیاسی، بی اخلاقی اسلام نماهای سعودی را نشان می دهد. متاسفانه دولت سعودی با موضع سکوت ،نه تنها تاکنون هیچ اقدامی برای مجازات مجرمین انجام نداده؛بلکه به جای عذرخواهی، حتی  اخیرا از ورود هواپیمای مسافربری ایران به فرودگاه جده نیز خودداری کرد.اتفاقات اخیر، علاوه بر این که چهره واقعی سعودی ها را دردید کشورهای دنیا بیش از پیش مشخص کرده، پیام واضحی هم برای برخی جریانات و برخی اشخاص در داخل داشته است. شاید عده ای که عرض ارادت به عربستان داشتند، متوجه شده باشند که این تزلزل سیاسی در دیپلماسی  با عربستان نتیجه ضعف رفتاری در مواجهه با دست پرورده آمریکاست.

 


[ چهارشنبه 94/1/26 ] [ 10:54 صبح ] [ سیروس ] [ ??? ]
.: Weblog Themes By themzha :.

معرفی وبلاگ

صدای من صدای شماست. صدای کسانی که برای انتقاد خود به دنبال تریبون می گردند.صدای کسانی که هنوز هم امیدوارند. امید به انقلابشان،امید به مردم و مملکتشان و امید به آینده ای که روشن است.********** این وبلاگ، پایگاه اینترنتی بسیج دانشجویی دانشکده نفت آبادان می باشد. تمامی اطلاعیه ها و آرشیو نشریات امید ، در این وبلاگ قرار گرفته و مسئولیت آن با نهاد مذکور می باشد.ضمنا کپی مطالب با درج منبع بلامانع می باشد.
آمار بازدیدها


بازدیدهای امروز: 2
بازدیدهای دیروز: 17
مجموع بازدیدها تاکنون: 141587