سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صدای من(بسیج دانشجویی دانشکده نفت آبادان)
 

دوستان سلام! در خدمت شما هستم با دومین مطلب از سری مطالب صرفا جهت اطلاع.                                   

از ارتباط آقای علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت تدبیر و امید، با برخی ضد انقلاب‌ها و حتی هدیه دادن به آن‌ها گفتم. بگذارید امروز از شاد شدن ضد انقلاب‌ها و افرادی که به این کشور پشت کرده‌اند صحبت کنم.یکی از اتفاقات جالب وزارت آقای جنتی، نصب عکس عطاءا... مهاجرانی و حمایت از وی در مجموعه وزارت فرهنگ است.مهاجرانی همان کسی است که در دولت اول آقای خاتمی وزیر فرهنگ و ارشاد بوده و اکنون ساکن لندن است و پای ثابت شبکه هایی چونBBC   و...

برای معرفی او همین بس که او کتابی را در حمایت از اقدامات سلمان رشدی-نویسنده کتاب آیات شیطانی و موهن به پیامبراسلام- نوشته و پس از حضور در برنامه مصاحبه شبکه العربیه ، صراحتا از سلمان رشدی حمایت می کند.مهاجرانی پس از فرار از ایران، فعالیت های گسترده ای علیه ایران داشته؛که از جمله ی آن ها می توان به تشکیل اتاق فکر جنبش سبز و طراحی شورش 22بهمن موسوم به چهار اسب تراوا اشاره کرد.

بله! آقای جنتی چنین شخصی را به وزارت فرهنگ باز می‌گرداند،مهاجرانی هم که از تغییرات وزارت فرهنگ ذوق زده شده،برای آقای جنتی نامه می‌نویسد و ابراز امیدواری می کند که باز هم جایی در داخل کشور داشته باشد! تا آن‌جایی که از آقای جنتی درخواست مجوز برای نشر کتاب‌هایش می‌کند!!ای کاش برخی از مسئولین ما مراقب برخی اظهار نظرها رفتار خود باشند. البته اظهارات و اعمال عجیب آقای جنتی به همین‌ها خلاصه نمی‌شود! کمترین توقع از یک وزیر، رعایت قوانین کشور است؛اگر چه آن قانون اشتباه باشد ویا نیاز به تصحیح داشته باشد.سوال اینجاست که چرا برخی از اشخاص دولتی – چه در این دولت و چه در دولت‌های قبلی- قانون را رعایت نکرده و با افتخار از عملکرد ضد قانونی خود تعریف می‌کنند؟چرا باید از خوانندگان زیرزمینی حمایت شود و در قطعه ی هنرمندان دفن شوند؟ چرا برخی از اشخاص دولتی از جمله آقای جنتی در سایت‌هایی مانند فیسبوک فعالیت دارند؟ اگر فیلتر سایت‌هایی مانند فیسبوک اشتباه است، حداقل توقع از یک وزیر این است که برای حل این اشتباه از راه قانونی اقدام کند نه این‌که در این سایت‌ها فعالیت کند و اقدامات غیر قانونی را عادی جلوه دهد!

ما امیدواریم در این سال، که از سوی رهبر انقلاب، سال همدلی و همزبانی نامگذاری شده است، بتوانیم اولا به دور از اغراض سیاسی رفتار‌های دولتی‌ها را نظاره کنیم و ثانیا مسئولان‌مان نقد منصفانه‌ی مردم را بشنوند و به دور از هرگونه عصبانیت به این نقدها بنگرند و آن‌ها را در جهت اصلاح مشکلات کشور بدانند.

 

این مطلب ادامه دارد .......


[ چهارشنبه 94/1/12 ] [ 7:33 عصر ] [ سیروس ] [ ??? ]
.: Weblog Themes By themzha :.

معرفی وبلاگ

صدای من صدای شماست. صدای کسانی که برای انتقاد خود به دنبال تریبون می گردند.صدای کسانی که هنوز هم امیدوارند. امید به انقلابشان،امید به مردم و مملکتشان و امید به آینده ای که روشن است.********** این وبلاگ، پایگاه اینترنتی بسیج دانشجویی دانشکده نفت آبادان می باشد. تمامی اطلاعیه ها و آرشیو نشریات امید ، در این وبلاگ قرار گرفته و مسئولیت آن با نهاد مذکور می باشد.ضمنا کپی مطالب با درج منبع بلامانع می باشد.
آمار بازدیدها


بازدیدهای امروز: 1
بازدیدهای دیروز: 17
مجموع بازدیدها تاکنون: 141569