سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صدای من(بسیج دانشجویی دانشکده نفت آبادان)
 

تشابه دانشگاه صنعت نفت و دانشگاه صنعتی شریف

همون طور که می دونید ،دانشگاه صنعت نفت و دانشگاه شریف از اشتراکات بسیار بسیار زیادی برخوردار هستن.مشترکاتی مثل سطح علمی اساتید، انجام پروژه های بیش از حد بزرگ صنعتی، دانشجوهایی بسیار تلاشگر وکوشا در کسب علم و البته جَوی بسیار درس خون و البته کاملاً علمی. به طوری که به قول یکی از اساتید، هیچ دانشجویی ازین دو دانشگاه به صورت کوپنی فارغ التحصیل نمی شه. والبته یکی از مهمترین وجوه اشتراک ما و شریف در رنج معدل این دو دانشگاهه، به طوری که در کنکور کارشناسی ارشد ضریب معدل هردو دانشگاه به یک اندازس . اخیرا هم بعضی مسئولین آموزشی دانشگاه با هدف تشبه بیشتر به دانشگاه شریف و البته با ساز و کار لِه کردن دانشجو، تصمیم گرفتن که رنج معدل رو تا یک عدد خاص پایین بیارن و این رو هم ابلاغ فرمودن.با این اقدام عجیب ، مسئولین محترم آموزشی ، علاوه بر پراکندن بذر ناامیدی - اون هم در دوره ی تدبیرو امید- بین دانشجوهایی که دارن برا بالا رفتن صدم به صدم معدلشون تلاش می کنن،می بایست فکری هم برای افزایش تعداد خوابگاه ها برای دانشجویان نه و ده ترمه بکنن.

تشکر ویژه

همون طور که اطلاع دارید، تا همین چند وقت پیش ، بیمارستان نفت مخصوص کارکنان صنعت نفت بود و بچه های دانشکده نمی تونستن از خدمات رایگان بیمارستان استفاده بکنن. ولی با تلاشی که بچه های شورای صنفی کردن و البته با یه حرکت زیرکانه ای که به خرج دادن ، استفاده از بیمارستان نفت (OPD ) و همچنین درمانگاه نفت ( جنب خانه ی معلم ) برای دانشجوهای دانشکده رایگان شد.همین جا از همه ی پیگیری ها و زحماتشون تشکر می کنیم و براشون آرزوی موفقیت داریم.درضمن هنگام مراجعه کارت دانشجویی رو فراموش نکنید.

اساتیدی که دانشجو را تاسرحد مرگ می برند.

حتما با فرم های اجباری ارزشیابی اساتید آشنا هستید ؛ همون فرم هایی که شما قبل از شروع دوره امتحانات ترم ، اجباراً باید پر کنید و الّا از دیدن نمرات و اعتراض به نمره و ...خبری نیست.این درحالیه که اساتید محترم هروقت دوست داشته باشن و هرگاه که میل داشته باشن می تونن نمره دانشجو رو اعلام کنن.اخیرا هم یکی از اساتید محترم به دلیل دیر اعلام کردن نمره ، باعث شد که یکی از دانشجو های سال آخری ، بعد از حذف و اضافه متوجه بشه که درس رو افتاده و همین هم باعث شد که نه ترمه بشه. «امید»واریم که مسئولین محترم دانشگاه فکری به حال این قضیه و البته موارد متعدد دیگه ای بکنن که مدت هاست نارضایتی دانشجوها رو به دنبال داره.

پیگیری یک درخواست عمومی

چند وقت پیش دکتر هاشمی که برای تدریس به دانشکده اومده بود، بعد از کلاسشون با تعدادی از دانشجوهای یه رشته ی خاص مواجه شد که به یکی از اساتید خاصشون به شدت معترض بودن و از دکتر هاشمی پیگیری این مسئله رو مطالبه می کردن. مسئله ای که چندین ساله دانشجوهای این رشته رو عاصی کرده و حتی اون ها رو تا سر حد امضا جمع کردن علیه این استاد هم پیش برده.دکتر هاشمی هم قول مساعدت و پیگیری دادن.جالبه که بعضی داشجوهای ترم آخری به دکتر هاشمی اصرار می کردن که اقدامشون به نحوی باشه که اون ها هم نتیجش رو ببینن. ما هم امیدواریم که خدا همه رشته ها و واحدها رو از سیطره ی جمیع اساتید خاص بیرون بیاره.در شماره های بعدی اخبار بیشتری از بعضی آقایان خاص به سمع و نظر شما خواهیم رساند.

به روایت تصویر

H

آخرین وضعیت آسفالت دانشکده- به نظر شما این چندمین باریست که کنده می شود؟

حضور دانشجویان دانشکده در راهپیمایی 22 بهمن

بهار 2 رو به فرسایش - خوبگاهی که "مثلا " قرار بود خوابگاه متاهلی بشود.

تزریق اعتیاد در دانشکده

شروع به کار دفتر مسابقه پرواز به مناسبت اردوی راهیان نور


[ چهارشنبه 93/11/22 ] [ 6:13 عصر ] [ سیروس ] [ ??? ]
.: Weblog Themes By themzha :.

معرفی وبلاگ

صدای من صدای شماست. صدای کسانی که برای انتقاد خود به دنبال تریبون می گردند.صدای کسانی که هنوز هم امیدوارند. امید به انقلابشان،امید به مردم و مملکتشان و امید به آینده ای که روشن است.********** این وبلاگ، پایگاه اینترنتی بسیج دانشجویی دانشکده نفت آبادان می باشد. تمامی اطلاعیه ها و آرشیو نشریات امید ، در این وبلاگ قرار گرفته و مسئولیت آن با نهاد مذکور می باشد.ضمنا کپی مطالب با درج منبع بلامانع می باشد.
آمار بازدیدها


بازدیدهای امروز: 64
بازدیدهای دیروز: 7
مجموع بازدیدها تاکنون: 141674