سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صدای من(بسیج دانشجویی دانشکده نفت آبادان)
 

L E T T E 4 U 

    *حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره‌ی آنها مستقیماً با شما سخن بگویم.سخن من با شما درباره‌ی اسلام است و به‌طور خاص، درباره‌ی تصویر و چهره‌ای که از اسلام به شما ارائه میگردد.از شما میخواهم از روشنفکران خود بپرسید چرا وجدان عمومی در غرب باید همیشه با تأخیری چند ده ساله و گاهی چند صد ساله بیدار و آگاه شود؟ چرا بازنگری در وجدان جمعی، باید معطوف به گذشته‌های دور باشد نه مسائل روز؟ چرا در موضوع مهمّی همچون شیوه‌ی برخورد با فرهنگ و اندیشه‌ی اسلامی، از شکل‌گیری آگاهی عمومی جلوگیری میشود؟ 

    * خواسته‌ی دوم من این است که در واکنش به سیل پیشداوری‌ها و تبلیغات منفی، سعی کنید شناختی مستقیم و بی‌واسطه از این دین به دست آورید. منطق سلیم اقتضاء میکند که لااقل بدانید آنچه شما را از آن میگریزانند و میترسانند، چیست و چه ماهیّتی دارد. من اصرار نمیکنم که برداشت من یا هر تلقّی دیگری از اسلام را بپذیرید بلکه میگویم اجازه ندهید این واقعیّت پویا و اثرگذار در دنیای امروز، با اغراض و اهداف آلوده به شما شناسانده شود. اجازه ندهید ریاکارانه، تروریست‌هایتحت استخدام  خود را به عنوان نمایندگان اسلام به شما معرفی کنند. اسلامرا از طریق منابع اصیل و مآخذ دست اوّل آن بشناسید. با اسلام از طریق قرآنو زندگی پیامبر(ص)شوید .

*فرض را بر این بگذارید که دشمن، برداشتن تحریم را متوقّف به چیزى میکند که شما حاضر نیستید آن را قبول کنید . بارها ما گفته‌ایم کارى کنید که وابستگى مالى کشور به نفت کمتر بشود؛ خب، شما ملاحظه میکنید در ظرف مدّت کوتاهى قیمت نفت را به نصف میرسانند. وقتى ما وابسته به نفت باشیم، مشکل براى ما درست میشود. ازجمله‌ى بزرگ‌ترین مسئولیّتهاى مسئولین کشور همین است که کارى کنند اگر دشمن دلش نخواست تحریم را بردارد، به پیشرفت کشور و رفاه مردم ضربه‌اى وارد نشود؛ راه آن این است که از نیروهاى درونى کشور استفاده کنیم و راه‌هایى وجود دارد؛ آدمهاى کارشناس و بااخلاص، گواهى میدهند که راه‌هایى وجود دارد که انسان بتواند به خودش متّکى باشد. این وظیفه‌ى مسئولین دولتى است، چشم ندوزند به دست بیگانه دستگاه استکبار، دستگاه ترحّم نیست؛ هرچه شما عقب بروید، آنها جلو مى‌آیند. فکر اساسى بکنید. بیانات در دیداربا مردم قم به مناسبت سالروز قیام نوزدهم دى

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

مذاکره در حین پیاده روی عجب صفایی دارد....

جان کری و محمدجواد ظریف برای تنفسی کوتاه مذاکرات را ترک و دقایقی در خیابان‌های ژنو قدم زدند.این پیاده روی دیپلماتیک و سیاسی دو وزیر با حضور برخی از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، محافظان و خبرنگاران  حاضر در محل همراه بود.این برای اولین بار است که دو وزیر خارجه ایران و امریکا در بیش از یک سال اخیر در انظار عمومی حاضر می‌شوند که با توجه به روابط سیاسی دو کشور امری قابل توجه و بدیع محسوب می‌شود.مذاکرات دو جانبه هیات‌های مذاکره‌کننده ایران و آمریکا در چارچوب مذاکرات هسته‌ای و درحالی که فضای گفت‌وگوها با تهدید تحریم‌های بیشتر از سوی آمریکا و کنگره جدید رو به روست،انجام می‌شود.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

شما با درندگانی که به صغیر و کبیر رحم نمی کنند ، قدم می زنید.   

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران با یادآوری تماس دائمی طرف اروپایی و آمریکایی با صهیونیست‌ها در ابتدای مذاکرات هسته‌ای و ت

 

ضمین کردن امنیت رژیم صهیونیستی و جلوگیری از رشد هسته‌ای ایران گفت: آنها در جای جای موارد از صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند آنوقت ما در انظار عمومی برویم و با اینها قدم بزنیم

 

؟ وی این عمل را دور از شأن دیپلماسی نظام جمهوری اسلامی خواند و تاکید کرد: ملت این کار را نمی‌پسندد و افزود: شما با درندگانی که به صغیر و کبیر رحم نمی کنند ، قدم می زنید.  

این اقدام آقای ظریف تا به آن جا پیش رفت که صادق خرازی، موسس حزب اصلاح طلب ندای ایرانیان هم از این اقدام انتقاد کرد و گفت : پیاده روی ظریف با جان کری مورد انتقاد من است. 

      

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

رحیمی ، راهی زندان شد....

رحیمی معاون اول احمدی نژاد در حکم صادره از دیوان عالی کشور به دو میلیارد و 850 میلیون تومان رد مال و یک میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شده بودکه پرونده با اعتراض متهم برای رسیدگی در مرحله تجدید نظر به دیوان عالی کشور ارسال شد.بر اساس این گزارش شعبه 11 دیوان عالی کشور پس از انجام بررسی ها، ضمن تایید رد مال و جزای نقدی - مدت حبس متهم را از 15 سال به 5 سال و 91 روز کاهش داد. پرونده رحیمی پس از اعلام نظر دیوان عالی کشور به شعبه بدوی صادر کننده رای ارجاع شده است.پس از مشخص شدن حکم رحیمی ، احمدی نژاد با انتشار نامه ای از اقدامات رحیمی اعلام برائت کرد.پس از انتشار نامه ی رئیس جمهو سابق، رحیمی هم شکوایه نامه ای منتشر کرد و در آن به تخریب احمدی نژاد و مشائی و همچنین رد اتهاماتش پرداخت که دفاع وی از خود ، با واکنش سخنگوی قوه قضائیه روبرو شد.احمدی نژاد و رحیمی که زمانی هردو استاندار هاشمی رفسنجانی بودند ، پس از چندین سال و به اصرار احمدی نژاد مجدداً همکار یکدیگر در دولت شدند.پس از آن رهبری، انتخاب مشائی به معاون اولی را موجب اختلاف و سرخوردگی طرفداران احمدی نژاد دانست ، رحیمی به اصرار احمدی نژاد معاون اولی را قبول کرد. از همان ابتدا هم شائبه ی فساد مالی وی وجود داشت و این مسئله آن قدر پیش رفت که احمدی نژاد خطاب به رهبری گفت که اگر فساد مالی رحیمی اثبات شود ، از ریاست جمهوری استعفا خواهم داد. ولی پس از بالا گرفتن کار رحیمی ،از وی حمایت کرده و اقدام قوه قضاییه را حمله به دولت خواند. به هرحال اشتباه احمدی نژاد در انتخاب هایش و البته لج بازی های بیخود وی را می توان از عوامل کاهش محبوبیت او عنوان کرد.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

م.ه نماد آقازادگی

 محکومیت رحیمی در حالی قطعی شد که پرونده قطور جناب جونیور (م . ه ) همچنان باز است. برخلاف سر و صداها و جار زدن هایی که در پی محکومیت رحیمی اتفاق افتاد ، رسانه های اصلاح طلب سکوتی معنا دار را درقبال پرونده م.ه در پیش گرفته اند.در میان این سکوت خبری، احمد توکلی، نماینده مردم تهران در مجلس، درباره دست داشتن مهدی هاشمی در پرونده استات اویل به افشاگری پرداخت که واکنش جریان نزدیک به م.ه را به دنبال داشت.جریان حامی م.ه که با دست پاچگی به این اتهام پاسخ داد هم نتوانست فساد استات اویل را کتمان کند و فقط با تلاش فراوان سعی کرد نقش م.ه را در آن کم رنگ جلوه دهد. پس از محکومیت رحیمی ،حکم دادگاه م.ه کسی که برای تحریم بیشتر ایران تلاش میکرد-  هم می تواند محکی بزرگ برای قوه قضائیه باشد که مطمئنا باعث ترمیم برخی بدبینی ها خواهد شد. 





[ پنج شنبه 93/11/23 ] [ 8:27 عصر ] [ سیروس ] [ ??? ]
.: Weblog Themes By themzha :.

معرفی وبلاگ

صدای من صدای شماست. صدای کسانی که برای انتقاد خود به دنبال تریبون می گردند.صدای کسانی که هنوز هم امیدوارند. امید به انقلابشان،امید به مردم و مملکتشان و امید به آینده ای که روشن است.********** این وبلاگ، پایگاه اینترنتی بسیج دانشجویی دانشکده نفت آبادان می باشد. تمامی اطلاعیه ها و آرشیو نشریات امید ، در این وبلاگ قرار گرفته و مسئولیت آن با نهاد مذکور می باشد.ضمنا کپی مطالب با درج منبع بلامانع می باشد.
آمار بازدیدها


بازدیدهای امروز: 21
بازدیدهای دیروز: 7
مجموع بازدیدها تاکنون: 141631