سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صدای من(بسیج دانشجویی دانشکده نفت آبادان)
 

عنوان سربرگ صفحه15 : صرفا جهت اطلاع

آقای جنتی، فرزندان شما هم این ها را می خوانند؟؟!!

"-حامد زنه‌ رو دیدی؟ -آره خیلی ناز بود. -خدایی‌‌اش زور نیست این لامسب مال یه نفر باشه؟ بی عدالتی از این بزرگ‌تر می‌شه؟ -پس باید مال چند نفر باشه؟ کمی مکث می‌کند. -مال پونزده نفر شایدم بیشتر... -صادق به نظر تو این زنه چند تا مرد رو می‌تونسته عاشق کنه؟ -اوه‌ ، اوه ، بازم که شعر گفتی پسر. -با خودم می‌گویم: پانزده تا ، صدوپنجاه‌تا ،‌ هزار و پانصدتا، صادق راست می‌گوید بی‌عدالتی از این بزرگ‌تر..."  «بخش هایی از یکی از کتاب‌های انتشارات چشمه»

از زمانی که رئیس‌جمهور در تبلیغات انتخاباتی می گفت که باید سانسور برداشته شود، می شد که عملکرد فرهنگی دولتش را حدس زد.انتخاب جنتی به وزارت فرهنگ بازگشتی بود به ارتجاع فرهنگی‌دوره اصلاحات. کسی که برای توجیه حضور خود در مجلس آوازخوانی زنان، احکام اسلامی را زیر سوال می‌برد و اظهار می‌کند که تک‌خوانی زنان از نظر حکم اسلامی بلامانع است. و پس از این‌که مراجع تقلید به این صحبت اعتراض می‌کنند عکس‌العملی نشان نداده و حرف نادرست خود را تصحیح نمی‌کند. یک بار در جلسات رقص زنان شرکت می‌کند. یک بار هم به افراد ضد انقلاب هدیه می‌دهد (حال آن‌که این افراد از اظهارات و اعمال سخیف خود دست برنداشته‌اند)

نمیدانم اگر عکس‌های بعضی تئاترهایی که در این یک سال و نیم از وزارت ارشاد مجوز گرفته‌اند را به مردم نشان دهند، واکنش اقشار مختلف مردم چیست. ولی قطعا می‌دانم که نمایش‌هایی مانند "عزیز شنگالی"، "سلام خداحافظ"، "بالاخره این زندگی مال کیه"، "همه دزدها که دزد نیستند" و ... آن چیزی نیست که مطابق با شئون اسلامی باشد.

ای کاش آقای جنتی بداند که وقتی نشر چشمه دوباره شروع به فعالیت می‌کند -آن هم با مجوزی که وزارتخانه ایشان به این «انتشاراتی لغو مجوز شده» داده است- چه جفایی به مردم این کشور، خصوصا کودکان و جوانان می‌شود. ای کاش ایشان نگاهی به بعضی کتب منتشر شده توسط این ناشر می‌انداخت و پاسخ می‌داد که آیا اجازه می‌دهد فرزندان خودش هم این کتاب‌ها را مطالعه کنند؟؟؟ در این جا نمونه‌های کوچکی از بعضی مطالبی که در کتب نشر چشمه منتشر شده را می‌بینید. تحریریه نشریه امید، از آوردن این مطالب از تمامی خوانندگان خود، پوزش می‌طلبد.

"{منصور} می‌گوید: کجایی؟ من تمام دربند را زیر و رو کردم . می‌گویم : دیوانه‌ای! می‌گوید : معلوم است که دیوانه‌ام ، دیوان? ‌تو! می‌گویم : قرار بود دیگر از این حرف‌ها نزنی... می‌گوید : من فقط می‌خواهم ببینمت . دیدن که جرم نیست . می‌گویم : پس بگذار خودم بهت زنگ بزنم. می‌گوید : نمی‌زنی. می‌گویم : می‌زنم. می‌گوید: قول؟ می‌گویم: قول. حال دیگر واقعاً از ماموریت رفتن‌های کیوان ناراحت نمی‌شوم . اولش فکر می‌کردم شاید کیوان نیست این‌قدر بد می‌گذرد ، اما بعد دیدم فرقی ندارد ، کیوان هم که هست همین‌قدر بد می‌گذرد."

این‌ها، دو نمونه کوچک از مطالب غیراخلاقی نشر چشمه است. دوستانی که مایل باشند به عمق فاجعه پی ببرند، می‌توانند جستجوی کوچکی در اینترنت در مورد این ناشر انجام دهند و خود، عملکرد دولت و وزارت ارشاد را بررسی کنند.

این مطلب ادامه دارد...


[ یکشنبه 93/11/26 ] [ 4:42 عصر ] [ سیروس ] [ ??? ]
.: Weblog Themes By themzha :.

معرفی وبلاگ

صدای من صدای شماست. صدای کسانی که برای انتقاد خود به دنبال تریبون می گردند.صدای کسانی که هنوز هم امیدوارند. امید به انقلابشان،امید به مردم و مملکتشان و امید به آینده ای که روشن است.********** این وبلاگ، پایگاه اینترنتی بسیج دانشجویی دانشکده نفت آبادان می باشد. تمامی اطلاعیه ها و آرشیو نشریات امید ، در این وبلاگ قرار گرفته و مسئولیت آن با نهاد مذکور می باشد.ضمنا کپی مطالب با درج منبع بلامانع می باشد.
آمار بازدیدها


بازدیدهای امروز: 30
بازدیدهای دیروز: 7
مجموع بازدیدها تاکنون: 141640