سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صدای من(بسیج دانشجویی دانشکده نفت آبادان)
 

توهین بی سابقه به عاشورا:

نجفقلی حبیبی: در عاشورا پول‏ها خرج می‌شود که چهار نفر گریه کنند؛ همین!؟

نجفقلی حبیبی»، رئیس سابق شورای هماهنگی اصلاحات و رئیس ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در استان تهران و عضو مؤسس حزب منحله مشارکت در برنامه زنده تلویزیونی، گفت: «شما سالانه برای بعضی چیزها چقدر خرج می‌کنید؟ در همین ایام عاشورا چقدر پول‌ها خرج می‌شود؟ ولی بازده فرهنگی‌اش چقدراست؟ سه چهار تا گریه می‌کنند و تمام.»!!!!!!حبیبی که نورچشمی آموزش عالی اصلاحات بود، در دولت خاتمی رئیس بزرگترین دانشگاه علوم انسانی کشور یعنی دانشگاه علامه طباطبایی بود.در دوران مدیریت او بر این دانشگاه بود که طیف افراطی دفتر تحکیم وحدت (طیف علامه) رشد کرد و تبدیل به ساختارشکن‌ترین تشکل دانشجویی کشور شد و خسارت‌های فراوانی را هم به فضای علمی دانشگاه علامه و هم به فضای علمی دانشگاه‌های کشور وارد کرد؛ تشکلی که نهایتا در سال 88 به یکی از بال‌های اصلی فتنه‌گران برای ایجاد آشوب در دانشگاه‌ها تبدیل شد و بسیاری از اعضای مرکزی آن به کشورهای بیگانه فرار کردند وآنجا به فعالیت ضدانقلاب مشغول شدند.

همین شخص که در تازه ترین اظهاراتش گریه و عزاداری در عاشورا را به طرز عجیبی بی اهمیت جلوه داد،در آستانه استیضاح فرجی دانا کمپینی برای حمایت از این وزیر پرحاشیه دولت به راه انداخته بود.حمید رسایی در نطقی در جواب اظهارات نجفقلی حبیبی که در صحن علنی مجلس قرائت شد گفت:متأسفانه حامیان وزیر علوم کسانی هستند که در بخچه ذهنشان فاصله زیادی با باورها و ریشه های انقلاب اسلامی دارند.

یکی از آنها نجفقلی حبیبی است که در این روزها فعال شده و به اسم انجمن مدرسین در حال راه اندازی کمپین دفاع از وزیر علوم است اما همین فرد(نجفقلی حبیبی) در برنامه زنده تلویزیونی(دیروز امروز فردا) با تحقیر هویت انقلاب اسلامی می گوید:

{این قدر هزینه می شود در عاشورا چه اثر فرهنگی است جز چهارتا گریه! سالانه در ایام عاشورا چه پول ها که در مملکت خرج می شود، اما بازده این ها چقدر است، دو شب گریه می کنند و تمام می شود!}

آقای حبیبی شما و دوستانتان که در یوم الله 9 دی از مردم سیلی خوردید حق دارید از عاشورا کینه به دل داشته باشید و بپرسید فایده این همه هزینه کرد برای عاشورا چیست!

تاسوعا و عاشورا همان ایامی است که دودمان پهلوی را بر باد داد و به تعبیر امام راحل اسلام را زنده نگه داشت، عاشورا همان روزی است که بساط فتنه گران به دلیل اهانت به آن در یوم الله 9 دی جمع شد و بساط شما هم جمع می شود.


[ سه شنبه 93/5/28 ] [ 1:0 عصر ] [ سیروس ] [ ??? ]
.: Weblog Themes By themzha :.

معرفی وبلاگ

صدای من صدای شماست. صدای کسانی که برای انتقاد خود به دنبال تریبون می گردند.صدای کسانی که هنوز هم امیدوارند. امید به انقلابشان،امید به مردم و مملکتشان و امید به آینده ای که روشن است.********** این وبلاگ، پایگاه اینترنتی بسیج دانشجویی دانشکده نفت آبادان می باشد. تمامی اطلاعیه ها و آرشیو نشریات امید ، در این وبلاگ قرار گرفته و مسئولیت آن با نهاد مذکور می باشد.ضمنا کپی مطالب با درج منبع بلامانع می باشد.
آمار بازدیدها


بازدیدهای امروز: 10
بازدیدهای دیروز: 17
مجموع بازدیدها تاکنون: 141578