سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صدای من(بسیج دانشجویی دانشکده نفت آبادان)
 

عکس و مکث :درجا زدن :

اکنون با به توافق نرسیدن ایران و گروه 1+5 و تمدید مذاکرات وین ، یک سوال باقی می ماند و آن اینکه موقع آن نرسیده است که نظرها به ظرفیت های درونی معطوف شود تا با خودکفایی، نیاز خود را به غرب به صفر برسانیم تا دیگر کشورهای مستکبر به کمک حکومت های مرتجع حاشیه خلیج فارس نتوانند با حربه هایی همچون پایین آوردن قیمت نفت اقتصاد ایران را تهدید کنند. 

لطفا قسمت پایین عکس رو برش بزن


[ دوشنبه 93/9/17 ] [ 9:17 عصر ] [ سیروس ] [ ??? ]

به گفته بزرگان اهل علم، دانشجویان گرانبها ترین سرمایه ها برای یک کشور در حال توسعه هستند که آینده کشور را می سازند، دانشجویانی که با کمیت و کیفیت تحصیل خود در سطوح عالی علمی می توانند به پیشرفت وضعیت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی یک کشور کمک شایانی  بدهند. اما شوربختانه شاهد هستیم در این راه پیش فراز و نشیب بسیاری از دانشجویان مصیر (هدف غایی و متعالی) خود را به کلی به فراموشی می سپارند و به حاشیه های این مکان علمی عمر می گذرانند. 

این توضیح مال این عکسه و این عکس ترجیحا در صفحه آخر نشریه زده بشه.درواقع همون پشت جلد محسوب می شه. درضمن قسمت بالای عکس که قسمت سوم نوشته و اسم سایت و... رو لطفا برش بزن تو عکس نیاد.


[ دوشنبه 93/9/17 ] [ 8:3 عصر ] [ سیروس ] [ ??? ]
<      1   2      
.: Weblog Themes By themzha :.

معرفی وبلاگ

صدای من صدای شماست. صدای کسانی که برای انتقاد خود به دنبال تریبون می گردند.صدای کسانی که هنوز هم امیدوارند. امید به انقلابشان،امید به مردم و مملکتشان و امید به آینده ای که روشن است.********** این وبلاگ، پایگاه اینترنتی بسیج دانشجویی دانشکده نفت آبادان می باشد. تمامی اطلاعیه ها و آرشیو نشریات امید ، در این وبلاگ قرار گرفته و مسئولیت آن با نهاد مذکور می باشد.ضمنا کپی مطالب با درج منبع بلامانع می باشد.
آمار بازدیدها


بازدیدهای امروز: 17
بازدیدهای دیروز: 11
مجموع بازدیدها تاکنون: 141728